18. ledna 2025, svátek má Vladislav
Adresa:
Křižíkova 34, Praha 8 18600
Telefon:
251511804

Otevírací doba

Pondělí
zavřeno
Úterý
zavřeno
Středa
12:00 - 18:00
Čtvrtek
12:00 - 18:00
Pátek
12:00 - 18:00
Sobota
12:00 - 18:00
Neděle
12:00 - 18:00
Právě je zavřeno

Po rekonstrukci velké tovární haly v Karlíně, bývalé průmyslové čtvrti v Praze 8, vznikl unikátní komplex uměleckých ateliérů a galerií Karlin Studios, který se stal prvním svého druhu v Praze. Zakladatelem a iniciátorem tohoto neziskového projektu je FUTURA, o.s., která je rovněž jedním z členů občanského sdružení Karlin Studios.

V prostorách multifunkčního kulturního centra se nachází 17 ateliérů, které jsou pronajímány vybraným umělcům napříč generacím. Jeden z hlavních ateliérů je používán zahraničními umělci, kteří jsou zváni do Prahy v rámci programu rezidencí pořádaného FUTUROU.

Dále Karlin Studios poskytují plochu pro dokumentační centrum Nadace pro současné umění, rozsáhlý archiv českých současných umělců a dvě galerie. Galerie Entrance soustředí svůj program na nejsoučasnější progresivní mladou generaci.  Centrální prostor je využíván galerií Karlin Studios, která je dramaturgicky zaměřena nejen na prezentaci nových prací samotných umělců z místních ateliérů, ale i mladých českých a zahraničních umělců, kteří by v rámci pražského galerijního provozu jen ztěžka hledali adekvátní a takto velkorysé prostory pro realizaci svých alternativních projektů.

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

ČTĚTE DÁLE

SIR HOTELS OTEVŘOU PRVNÍ ČESKOU POBOČKU SIR PRAGUE

Amsterdamská hotelová síť Sir Hotels s hrdostí oznamuje otevření Sir Prague, první pobočky této značky v České republice, které proběhne 17. března. Hotel se nachází v pulzující pražské části Nové Město, v blízkosti známého Tančícího domu a řeky Vltavy. Na pěti podlažích historické budovy v ulici Náplavní nabídne svým budoucím hostům ubytování v 76 pokojích.

Lisa Gerrard z Dead Can Dance a Jules Maxwell přivezou do Prahy dechberoucí show Burn

„Její nejlepší deska za mnoho let,“ píše server Louder Than War o albu Burn, které Lisa Gerrard (Dead Can Dance) nahrála spolu s irským skladatelem Julesem Maxwellem. Oba teď přijedou jedinečnou nahrávku představit naživo do Prahy a slibují zvukově masivní a vizuálně dechberoucí zážitek.

iQLANDII čeká rok změn, inovací a nových příležitostí

Science centrum iQLANDIA v roce 2024 přivítalo 495 tisíc návštěvníků, což představuje meziroční nárůst o 2 %. Centrum pod Ještědem, kde se prolíná zábava s neformálním vzděláváním, si zároveň připomnělo 10. výročí otevření iQLANDIE a 20. výročí iQPARKU. Rok byl ve znamení rozšiřování expozic a nových vzdělávacích programů, přičemž důraz byl kladen na aktuální témata, jako jsou umělá inteligence, udržitelnost a aktivity pro návštěvníky všech generací.

Revírem Erdogana Atalaye bude Praha. Herec z populární Kobry 11 se potká s fanoušky a uvede novou komedii

58letý německý herec s tureckými kořeny Erdogan Atalay, jehož znají tuzemští diváci coby neúnavného a zdánlivě nesmrtelného komisaře Semira Gerkhana z oblíbeného seriálu Kobra 11, míří do Prahy. Uvede zde novou českou komedii Bez trenek, v níž si zahrál, a v kině Cinema City Chodov se v pondělí 3. února od 16:00 setká s fanoušky v rámci akce „Meet and greet“.

Bronislav Kotiš: Dva úplně nazí muži jsou víc než jen komedie

Nově uváděnou inscenaci Dva úplně nazí muži podle stejnojmenné hry Sébastiena Thiéryho interpretuje a režíruje Filip Renč. A do hlavní role majitele advokátní kanceláře Alaina Kramera obsadil zkušeného divadelního a filmového herce Bronislava Kotiše, kterého tak s odstupem několika desetiletí čeká obnovená premiéra na kladenské scéně. Jak se na ni připravuje?

První premiéra letošní sezóny v Městském divadle Kladno, Dva úplně nazí muži, jsou víc než jen komedie!

Úspěšnou komedii o útrapách hroutícího se manželství a o tenkých hranicích pravdy a fikce napsal Sébastien Thiéry roku 2014, ale její finální podoba vyrostla až z první inscenace v pařížském divadle Théâtre de la Madeleine. Svižně vedený a herecky živý text hry je i proto otevřený širokým možnostem tvůrčí interpretace, čehož ve svém činoherním debutu využil také režisér Filip Renč: „Pro kladenské nastudování jsem ve scénáři udělal menší úpravy, vnesl svůj úhel pohledu a přidal linku psychologické, skoro až detektivní povahy. Ona tam byla schovaná od začátku, já ji jen objevil a trochu rozpracoval, takže inscenace bude mít o trochu jiný konec a jiné vyznění. Jako banální taškařice to opravdu jen vypadá.“
Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve Vašem prohlížeči.