Unikátní site-specific divadelní festival, který je součástí vítězného konceptu Evropské hlavní město kultury 2028, propojí sílu Jihočeského divadla, Divadla Continuo a REZI.DANCE Komařice.
Francouzské filmy byly pro oko i ucho českého diváka atraktivní už za dob minulých. A právě hudba z nich se nám všem nenuceně vryla pod kůži na mnoho dalších generací. Je jen málo těch, kterým by nebyl povědomý veselý hvízdaný pochod četníků ze Saint-Tropez, romantický klavírní motiv nezkrotně zamilované Angeliky, či ostré žestě Fantomasovy varovné fanfáry.
Reklama, multiplikace děl, krajiny, drobné portréty, ale i knižní a časopisecké ilustrace. To vše patřilo mezi nové způsoby obživy umělců v 19. století. Právě proměně uměleckého provozu, vztahu umělce a publika a různým způsobům obživy v tržním prostředí 19. století se věnuje nová výstava Západočeské galerie v Plzni UMĚNÍ PRODAT (SE). UMĚLEC VE SPÁRECH TRHU 19. STOLETÍ. Návštěvníci se mohou těšit na díla Václava Brožíka, Vojtěcha Hynaise, Františka Kupky, Alfonse Muchy, Jana Štursy a řady dalších významných českých autorů. Výstavu je možné navštívit ve výstavní síni „13“ od 1. března do 2. června.
Doposud se podařilo jej využít na více než tři miliony plastových lahví* v rámci zásobování prodejen ve spojeném království. Britská kosmetická společnosti LUSH neustále hledá způsoby, jak inovovat obaly, zejména pokud pomáhají v její misi „zanechat svět krásnější, než jsme jej našli (Leave the world lusher than we found it“. V rámci toho celosvětově zavádí Prevented Ocean Plastic™.