Přišel čas, aby i Pražané ochutnali výjimečné chutě New Orleans, města několika kultur a etnik. Značka založená na 300 let staré kulinářské tradici kombinuje všechny jejich styly, koření a přísady.
Čeští hosté budou konečně moci ochutnat unikátní Cajun hranolky, americkou biscuit nebo světoznámý Chicken Sandwich, který byl v Americe vyprodán za pouhé tři týdny, v Číně na něj netrpěliví fanoušci stáli čtyřhodinovou frontu a v Kanadě způsobil na ulicích dokonce dopravní zácpy. Podobný úspěch se očekává i v Česku. Nezaměnitelná máslová bulka, pořádný kus šťavnatého kuřete, kyselé okurky a omáčka, ostrá nebo jemná, podle vaší chuti, potvrdí, že v Popeyes vědí, jak na to.
„Díky unikátní směsi koření má v sobě každá položka z menu Popeyes trochu Louisiany. A stejně tak ponese stopu Louisiany i každá naše restaurace, a dokonce i slavnostní otevření. Přineseme na Václavské náměstí energii, rytmy i radost amerického jihu,” uvádí Marko Blaževič, Brand President Popeyes ČR a Polsko.
„Dvoupatrová restaurace v horní části Václavského náměstí bude naší vlajkovou lodí, tomu odpovídá i téměř 700 metrů podlahové plochy a přes 100 míst k sezení,” vysvětluje Marko Blaževič. „Na vstup na český trh jsme se chystali skoro rok. Opravdu se těším, až naši hosté dostanou možnost zažít explozi chutí, kterým jsme podlehli i my.“ Aktuální informace k otevření první české restaurace Popeyes najdete ve facebookové události.
Otevřením pražské restaurace společnost Popeyes® vytvoří desítky pracovních míst a příležitostí profesního růstu. Během několika měsíců síť chystá otevření nejméně dvou dalších restaurací – jedné v centru Brna a další na dopravní tepně nedaleko hlavního města.
Za necelých 50 let si nabídka Popeyes® získala srdce hostů ve Spojených státech i po celém světě a stala se jedním z největších řetězců restaurací. V současné době má téměř 4 200 restaurací ve více než 40 zemích.
Společnost Popeyes® byla založena v roce 1972 v New Orleans v americké Louisianě. Značka se vyznačuje jedinečným menu v louisianském stylu Cajun s pikantním kuřecím masem, kuřecími sendviči, kuřecími stehýnky a dalšími regionálními položkami. Vášeň řetězce pro louisianské dědictví a autentická cajunská jídla umožnila společnosti Popeyes® stát se jednou z největších světových restaurací rychlého občerstvení s kuřecím masem s více než 4 200 restauracemi v USA a po celém světě.
Popeyes je dceřinou společností Restaurant Brands International Inc. ("RBI"), jedné z největších světových společností provozujících restaurace rychlého občerstvení s ročním obratem přes 40 miliard USD a více než 30 000 restauracemi ve více Kontakt pro média: popeyes@nativepr.cz než 100 zemích. Společnost RBI vlastní čtyři nejvýznamnější a nejikoničtější značky rychlého občerstvení na světě - BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® a FIREHOUSE SUBS®. Na český trh uvádí značku Popeyes společnost Rex Concepts.
Tato tisková zpráva obsahuje určitá výhledová prohlášení a informace, které odrážejí současné přesvědčení a očekávání vedení ohledně budoucích událostí, iniciativ a provozních výsledků a které se vztahují pouze k datu vydání této zprávy. Tato výhledová prohlášení nejsou zárukou budoucí výkonnosti a zahrnují řadu rizik a nejistot. Faktory, které mohou způsobit, že se skutečné výsledky budou podstatně lišit od očekávání RBI, jsou podrobně popsány v dokumentech RBI podaných Komisi pro cenné papíry v USA a regulačním orgánům pro cenné papíry v Kanadě. cenných papírů v Kanadě, jako jsou výroční a čtvrtletní zprávy a běžné zprávy na formuláři 8-K, a zahrnují následující rizika: rizika spojená s naší schopností úspěšně realizovat naše domácí a mezinárodní strategie růstu a rizika spojená s našimi mezinárodními operacemi; rizika spojená s naší schopností konkurovat na domácím i mezinárodním trhu v silně konkurenčním odvětví; globální ekonomické nebo jiné obchodní podmínky, které mohou ovlivnit ochotu nebo schopnost našich zákazníků kupovat naše výrobky; naše vztahy s našimi franšízanty a jejich úspěch a rizika spojená s naším plně franšízovým obchodním modelem; a účinnost našich marketingových a reklamních programů a podporu těchto programů ze strany franšízantů. S výjimkou případů vyžadovaných platnými právními předpisy nepřebíráme žádnou povinnost aktualizovat tato výhledová prohlášení, ať už v důsledku nových informací, následných událostí nebo okolností, změn očekávání nebo z jiných důvodů.