10. října 2025, svátek má Marina
Kadu: kvalita & styl

Kadu: kvalita & styl

Značka KADU byla založena v roce 2020 mladým manželským párem. Jaroslava KAdlecová vystudovala AVU a aktivně se věnuje umělecké tvorbě, Jiří DUdák absolvoval hotelovou školu a v minulosti provozoval restauraci v centru Českých Budějovic. Jarka s Jirkou se seznámili před 18ti lety v klubu a začali spolu žít svou první velkou lásku, kterou občas přerušili životní nástrahy spojené s jejich dospíváním. Nyní jsou pátým rokem manželé a mají spolu dceru Jasmínu. Jejich zájem a náklonnost k módě je přivedla k myšlence založit svou vlastní značku KADU, kterou vám nyní představují.

img-0709.jpg

Pro koho je značka KADU určená?

Jiří: My úplně necílíme na konkrétní skupinu. Šijeme v oversize velikosti právě proto, aby ji mohly nosit mladé dívky okolo dvaceti i ženy po padesátce. Pokud bychom každopádně vycházeli z toho, jak nám vycházejí metriky podle reklam, všeobecně prodáváme na ženy v rozmezí 25 až 40 let.

S jakým záměrem značka KADU vznikla? Byl od začátku plán rozjet výrobu oblečení pro ostatní, nebo jste si chtěli jen udělat něco pro sebe?

Jaroslava: Může za to sex! (smích) Když jsem otěhotněla, bála jsem se, že se budu doma na mateřské nudit. Manžel mi rok předtím zmínil, že by ho bavilo dělat módu a tak jsem sedla ke stroji a udělala první šaty. A okolí velmi pozitivně reagovalo. Začala jsem šít pro příbuzné, kamarády, kamarády kamarádů, manžel pak udělal webové stránky a už to jelo.

img-8051.JPG

Co přesně váš sortiment obsahuje?

Jiří: Máme v podstatě celé portfolium oblečení - šaty, mikiny, kabáty, trička, vesty, doplňky, v podstatě co vás napadne, to si dámy snadno u nás najdou. Pro pány máme v tuhle chvíli několik triček. V rámci novinek momentálně máme v plánu výrobu sportovních legín a plavek. Loni jsme udělali taky první psaníčka a letos, pokud budeme stíhat, bychom rádi přidali i šperky. Jaroslava: Pokud jde o plavky, které budou jedno- dílné i dvoudílné, už máme nakoupené materiály, které se mohou použít i na legíny a ty jsou vyrobené z recyklovaných rybářských sítí. Obecně se snažíme vše vyrábět z BIO bavlny, materiály nakupovat od českých dodavatelů, vše nám šijí jen české švadleny.

Takže se řadíte do „slow fashion“?

Jiří: No, rádi bychom (smích). Ale úplně na tom nebazírujeme. Všechny naše produkty každopádně balíme do kartonových krabic z recyklovatelného materiálu, neoblepujeme je izolepou, ale po- užíváme pásky z papíru a devadesát sedm procent našich výrobků je tvořena vysoko procentuální BIO bavlnou. Rádi bychom získali i nějakou oficiální certifikaci, ale její získání je zdlouhavé, náročné a získání není pro naši značku úplné privilegium. Jaroslava: Když jsem vybírala první látky, bylo to podle kvality materiálu, jelikož to je pro nás v KADU hodně podstatné. Chceme vyrábět kvalitní produkty, které jsou pohodlné a mají styl. Náš zájem o životní prostředí je spíš už jen taková přidaná hodnota.

img-9113-2.JPG

Jedna věc je, že začnete doma šít, druhá, jak vůbec vznikla značka jménem KADU...

Jaroslava: Značka KADU začala vznikat v roce 2019 na pokoji jednoho lisabonského hotelu. Seděli jsme nad lahvinkou vína a manžel najednou navrhl, pravda, už trošičku posilněný (smích), že bychom společně mohli dělat módu. Jiří: Oba nás móda vždy zajímala a bavila, během chvíle na posteli ležel papír a tužka. Začal se vymýšlet název značky a její případné logo. Uběhla skoro hodina a my z našich příjmení udělali KADU. Jaroslava: Je to takové hezké spojení našich vizí a snů.

Nevnímali jste jako risk pustit se do podobného projektu v době pandemie?

Jiří: My jsme tohle měli vymyšlené už před pandemií a nechci říkat, že nám pomohla, ale rozhodně nás utvrdila v tom, že je třeba vydat se další cestou a v tuhle chvíli jsme si jistí tím, že to byla správná volba. Ale zpočátku jsme ani nemysleli, že se tím budeme živit. Brali jsme to jako vedlejšák pro zábavu. Jaroslava: Podle mě nad námi byli tak trochu andělé, protože pandemie zasáhla gastro a manžel musel zavřít obě hospody a když se všechno zavřelo, mohli jsme se KADU věnovat na 100%.

img-7733.jpg

Proč vyábírte hlavně oversize oblečení...

Jiří: Je to jednodušší (smích). Sedí to většině postav a oblečení se nemusí šít v pěti velikostech. Jaroslava: Přirozeně rádi oblečení upravíme, pokud to někdo chce víc na tělo, ale obleče se do toho v podstatě každý a v tom je oversize styl vděčný a pro většinu zákaznic navíc velice praktický.

 

kadu.store

FB: KADU.store

IG: kadu_street_fashion

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

VYBRANÉ AKCE

ČTĚTE DÁLE

Nejen starší ženy, i mladé mohou onemocnět rakovinou prsu. Loono během Růžového října připomíná důležitost prevence

Celosvětový měsíc boje proti rakovině prsu je v plném proudu. A také letos se do Růžového října zapojila nezisková organizace Loono. Upozorňuje na důležitost samovyšetření a preventivních prohlídek a informuje také o genetických mutacích BRCA1 a BRCA2, které zvyšují riziko rakoviny prsu a vaječníků.

Rozhovor: KOJU. Česká značka, která přinesla svěží energii do zdravého životního stylu

Zázvorové shoty Koju se staly symbolem moderního a zdravého životního stylu. Ručně vyráběné, nepasterizované a vždy čerstvé – právě díky tomu si získaly srdce tisíců fanoušků po celé České republice. Filozofie značky stojí na čtyřech jednoduchých, ale zásadních principech: čerstvost, rychlost, kvalita a poctivost. Každá lahvička vzniká z prémiových surovin, především z BIO zázvoru dováženého z Peru, a putuje k zákazníkovi už do 24 hodin od výroby. Za značkou stojí tým, který věří, že zdraví začíná u každodenních drobných návyků – třeba u jednoho malého shotu. V rozhovoru se dozvíte, jak takový proces výroby probíhá, čím se Koju liší od běžných energy drinků a proč jejich filozofie oslovuje stále širší komunitu lidí, kteří chtějí svému tělu dopřát to nejlepší.

Casino CZ: hrací automaty, 200 % bonus + 50 freespinů

Slot7 Casino pro CZ: hrací automaty a živé hry, uvítací 200 % + 50 freespinů, turnaje, rychlé vklady přes kartu, GoPay a PayU. Hraj za peníze chytře, s limity.

Pohlazení po těle i po duši: Metropole Zličín zve na Podzimní restart

Podzim nemusí být jen o šedi, dešti a zkracujících se dnech. Nákupní centrum Metropole Zličín se letos rozhodlo tento „stereotyp“ rozbořit, a ukázat lepší tvář podzimu – barevnou, klidnou a inspirativní. Od 16. do 19. října na návštěvníky v jeho útrobách čeká čtyřdenní festival Podzimní restart, který nabídne lekce jógy, mindfulness nebo profesionální styling.

Program Czech Fashion Week 2025 odhalen: Osmany Laffita oslaví šedesátku ve velkém stylu

V areálu PVA EXPO Praha Letňany se dnes uskutečnila tisková konference, na které byly představeny detaily programu jedné z nejvýznamnějších módních událostí v České republice – Czech Fashion Week 2025, jejíž součástí bude také oslava životního jubilea, 60. narozenin ikonického módního návrháře Osmanyho Laffity.

V REZERVACI DJA JE POPRVÉ K VIDĚNÍ SNĚHOBÍLÉ MLÁDĚ GUERÉZY PLÁŠTÍKOV

V Zoo Praha se narodilo mládě guerézy pláštíkové. Jde o první přírůstek těchto afrických opic v pavilonu Rezervace Dja. Současně je prvním pražským mládětem vzácnějšího kykuyunského poddruhu, který zoo chová od počátku letošního roku. Na rozdíl od černobílých rodičů je mládě sněhobílé, což vydrží pouze několik týdnů. Samice Lebamba je prvorodičkou, avšak své role se zhostila dobře. Je však třeba pamatovat na to, že mládě, jehož pohlaví je zatím neznámé, ještě nepřekonalo kritické období. Už nyní je ale k vidění v hlavní expozici pavilonu, kterou spolu s guerézami obývá rodinná skupina goril nížinných.
Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve vašem prohlížeči.